Conducând direct peste Dakota de Sud

Un drum de la un capăt al Dakotei de Sud la celălalt a fost reprezentat la un capăt într -un mod dramatic.

Am putea observa furtuna care se apropie de pe terenul de rulare joasă, lângă granița Wyoming. Autostrada de bază cu două benzi se pare aparent nicăieri, fără o civilizație evidentă de kilometri în nicio direcție. Atunci fiica mea s -a simțit rău și ne -am tras pe marginea drumului. În câteva secunde de la întoarcerea la mașină, ploaia abundentă ne -a cuprins, aproape întunecând ceea ce puțin din drum era deja vizibil. Tunetul și lumina păreau să ne înconjoare de toate părțile, în timp ce am urmat direcția GPS -ului.

Fețele copiilor mei au fost transfixate pe Tempesta de afară, în loc de electronice, în timp ce soțul meu și cu mine am condus cântece și glume crăpate pentru a ușura starea de spirit, în ciuda propriei noastre trepidări.

Cu cinci zile mai devreme, pe vreme însorită, ne -am așezat cu privire la Desmet, îndreptându -ne spre vest de Minneapolis, pentru a vedea fostele reședințe ale Laura Ingalls Wilder. Ajungând în centrul vizitatorilor din casele istorice ale lui Wilder, am făcut o excursie care a adus viața Micul House din seria Prairie Book. Eram în mijlocul citirii cărții lui Ingall, The Long Winter, așa că prânzul la Ward’s Store și Bakery au folosit cel mai bun punct de vedere din centrul orașului. Ne -am putea imagina cum clădirile de pe stradă dispăruseră din vedere în timpul uriașului furtună de zăpadă mult mai bine de un secol mai devreme. Ward are, de asemenea, o mulțime de trinketuri de cumpărat, care pot fi o distragere binevenită sau o împiedicare enervantă, în funcție de natura copiilor tăi.

Dresând o capotă de la magazinul de cadouri Laura Ingalls Wilder Historic Homes, copiii pot sta acolo unde Laura și Carrie au urmat școala (Foto de Heather Lusk)

Bellies plin, am condus o oră spre sud spre Mitchell, acasă a singurului palat de porumb din lume. Fiecare mozaic care acoperă palatul este o operă de artă, făcută din porumb, cereale și ierburi. Ne -am aventurat în interiorul clădirii pentru gustări și toalete, dar am considerat că este mult mai interesant să vizualizăm mozaicurile exterioare actualizate.

Mozaicurile Palatului de Corn pot fi găsite în exterior și în interiorul clădirii. (Foto de Heather Lusk)

Unde să stai

Găsiți cazare pentru familie în Dakota de Sud de la hoteluri standard până la închirieri private de vacanță prin Stay22.com:

Conducerea de la Mitchell la intrarea în Parcul Național Badlands este de aproximativ trei ore, dar în apropierea intrării ne -am oprit la Prairie Homestead pentru a vedea câini de pradă alb și diverse stiluri de case relocate. Fiicele mele adorau alungarea animalelor de la gaură în gaură, arzând energie pent-up din ultima etapă a zilei. Apoi a fost o mașină rapidă spre intrarea interioară spre Badlands și Cedar Pass Lodge, singurul loc unde să stați și să luați masa în parc. Există o mulțime de locuri pentru a vă opri în Badlands pentru drumeții și fotografii scurte, așa cum puteți vedea în imaginea antetului în această postare (fotografie de Heather Lusk).

Bucla din Badlands este de bază și se îndreaptă direct către Cedar Pass Lodge. Camerele erau confortabile cu vederi respectabile. A doua zi dimineață am continuat bucla până la stația de intrare Pinnacles spre orașul Zidului.

Câinii de pradă abundă în Dakota de Sud, contribuind la o mulțime de plăceri pentru toate vârstele. (Foto de Heather Lusk)

O plecare timpurie a indicat o mulțime de observații ale vieții sălbatice pe parcurs: oile Bighorn au sărit cu siguranță deasupra stâncilor, pronunță să privească vacant pe peisaj și mici turme de bizon. Ora timpurie a indicat și peisaje mult mai maiestuoase și mai frumoase, cu lumina de dimineață care surprinde inelele de -a lungul feței de stâncă nu este ușor vizibilă atunci când soarele este deasupra capului. La fiecare oprire pentru a observa animale, am navigat și pe drumuri minuscule de -a lungul căilor marcate.

Pronghorn Butt se îndreaptă pe drum, oprind traficul în pădurea națională Black Hills. (Foto de Mara Lusk)

Plecând din parc, mi -a fost dat seama să nu mă opresc la un droguri de perete de capcană cunoscută, dar până la acel moment o eroare a depășit -o pe fiica mea și pe mine. Facilități liniștite și curate au avut nevoie de opțiunile rustice (deși frecvente) din Parcul Național.

Wall Drug Store a obținut notorietate în timpul Marii Depresiuni, folosind apă gratuită pentru clienții care trec. Magazinul a devenit un spectacol de 76.000 de metri pătrați, cu o fântână de sodă de modă veche, un restaurant și un magazin de mărfuri occidentale. Copiii pot să pună aur, să verifice fosilele sau să pozeze cu o varietate de statui gigantice.

După ce am explorat drogurile de perete și ne -am reînnoit aprovizionarea cu igienizator de mână, am condus o oră spre Rapid City, unde statuile președinților aliniază străzile. Centrul de informații al orașului Președinților are toalete curate și informații despre fiecare statuie. O excursie de mers și o hartă gratuită este disponibilă pe DowntownRapidCity.com. Restaurantele speciale abundă în zonă, ceea ce îl face un loc minunat de prânz înainte de mașina spre Custer, unde am ales Holiday Inn din Custer pentru beneficiile unei piscine și micul dejun gratuit.

Două zile în zonă au permis vremea neașteptată și o mulțime de recuperare. Ceata a împiedicat să -l verifice pe Mount Rushmore într -o dimineață, așa că înăuntrunull