Backpacking Olympos, Turcia – Chillin în Treehouses

A dormi într-o copac, sună ca un vis din copilărie … sau în acest caz, o realitate adultă! Am ajuns la Olympos și intenționam să rămânem într-una din copaci infamoși pe care zona este cunoscută. Ele nu sunt construite din punct de vedere tehnic în copaci, sunt mai mult ca cabane de platformă stabilite în sus cu o scară pentru a ajunge la ei.

Am luat o privire la Treehouse și, în acel moment, și-am dat seama că am devenit călători de mijloc, cunoscuți și sub numele de “FlashPackers” în lumea backpackerului. Bugământul bugetar din SUA a strigat “Luați Treehouse, este mai ieftin!”, Dar nu am reușit să o facem. Ei nu au fost sigilați deloc, au existat lacune enorme în pereții din lemn și o decalaj substanțial între ușă și acoperiș, nu a fost nici un a / c sau un ventilator (au fost 35 de grade în fiecare zi), baia a fost împărtășită și în afara, și nu a existat o plasă de țânțari.

După ce a fost la Kabak, am știut ce fel de păianjeni sunt în aceste părți … Deci, o plasă era necesară. Dacă ar fi existat o plasă, cred că am fi luat camera. Oricum, am optat pentru un bun bungalou frumos, complet sigilat, baie în interiorul camerei, podele din lemn de esență tare și A / C … și nu am regretat un pic.

Zona de hangout la pensiunea noastră din Olympos, Turcia
Zona pe care o știam era frumoasă. A fost complet amplasat în pădure, frumos și liniștit și a avut stânci substanțiale în jur. Pensiunea (Hotel) a avut o masă Ping Pong, un bufet substanțial pentru cina și micul dejun în fiecare zi și personalul ar face un foc de foc în fiecare noapte. Am petrecut 3 nopți acolo și a fost atât de incredibil de uimit de fierbinte încât nu am putea face mult mai mult decât să vă relaxăm în zonele de hangout în stil de copac pe care le-a înființat pensia.

Am reușit să ne îndepărtăm de umbra pentru a vedea ruinele lui Olympos, erau pe drum spre plajă, așa că nu am avut cu adevărat de ales! Ruinele au fost interesante, dar am văzut atât de multe ruine uimitoare și temple în această călătorie istorică pe care nu am fost tot ce ne-am deranjat. Ne-am dus la plajă și nu era nici o umbră, așa că tocmai am mers pentru câteva înot și asta a fost tot ce ne-am putea face. Chiar și umbra improvizată nu a avut o șansă în căldura aceea.

Marshlands la plimbarea noastră până la plajă, Olympos, Turcia
Formațiuni de rock pe plajă la Olympos, Turcia

Relaxare în apele mediteraneene uimitoare, Olympos, Turcia
Ruinele Olympos, Turcia
Ne-am îndreptat spre Chimaera într-o noapte la ora 10:00 pentru a vedea rocile de ardere mistică. Un grup de aproximativ 15 flăcări diferite care izbucnesc din rocile lui Mt. Olympos. Au ars de ani de zile și ani. Gazul se scurge de pe pământ și odată ce contactează aerul, ea izbucnește în flăcări. Conține un metan, dar compoziția exactă a gazului este necunoscută. Dacă flăcările sunt acoperite, vor începe să ardă din nou repede odată descoperite! Au fost uimitoare. Am mers în întuneric și le-am urmărit strălucind timp de aproximativ 1/2 cu o oră înainte de a merge înapoi în camera noastră.

Nick la flăcările Chimaera, Olympos, Turcia
Darience la flăcările Chimaera, Olympos, Turcia

După ce am văzut în jur de 3 zile, am crezut că era timpul să facem o mișcare. Partea de nord-est, ne-am îndreptat spre Dreamland of Cappadocia, acasă de coșuri de zână, văi colorate, castele și orașe subterane.

Turcia Bloguri de călătorie

Ca acest post? Pin!

Disclaimer: Caprele de pe drum sunt un asociat Amazon și, de asemenea, un afiliat pentru alți comercianți cu amănuntul. Aceasta înseamnă că vom câștiga comisioane dacă faceți clic pe link-uri de pe blogul nostru și achiziționați de la acei comercianți cu amănuntul.