Recenzie de carte – Epic Road Trips of the America din America Lonely Planet: Explorați o mulțime de aventuri de conducere palpitante

când partenerul meu și cu mine am primit noua carte a lui Lonely Planet, „Epic Road Trips of the America” în poștă În altă zi, am petrecut o oră ideală, doar să -l răsfoiți, citind bucăți din ea, verificând imaginile și vorbind despre multe călătorii rutiere din ea, care au sunat distractiv și interesant. Am găsit atât de multe călătorii rutiere la care să visezi! Simt că ar fi nevoie de un foarte intrepid și mi -am dat seama că călător chiar să se apropie de a conduce toate aceste călătorii rutiere, dar acest vis face parte din distracție.

Navigarea conținutului

Nu numai că cartea acoperă călătoriile rutiere ale Statelor Unite, ci acoperă și Canada și America de Sud (de unde și „America” din titlu). America de Nord este cea mai mare porțiune a cărții, care acoperă 35 de capitole. În loc să fie organizat pe regiune, care ar putea fi intuitiv, secțiunea de conținut este organizată alfabetic. La început am crezut că aceasta este una dintre singurele probleme care se referă la minte în această carte. Dar atunci mi -am dat seama că faptul că nu are conținutul organizat de regiune, cititorul trebuie să facă un pic mai mult căutând, peruzând și descoperire, ceea ce, în final, într -o carte despre călătoriile rutiere, este un lucru bun! Doar pentru a vă oferi un indiciu despre ceea ce vreau să spun, prima intrare este despre o conducere de la Vail la Aspen, Colorado. Această acțiune specială nu este organizată de A pentru Aspen, C pentru Colorado, V pentru Vail sau W pentru regiunea vestică. Este organizat de un titlu al capitolului „Peste Marele Divide: Vail către Aspen (CO)”. O preocupare minoră.

Iată un exemplu de aspect:

DIRECTII
Start // Death Valley Junction
Finalizați // Big Pine
Distanță // 160 până la 280 mile (357 până la 451 km), în funcție de traseu.
Cel mai bun moment pentru a conduce // iarna și primăvara sunt ideale pentru explorarea Valley Death: Evitați căldura de vară de vară, dacă puteți. Unde să stai // Orașele Gateway of Furnace Creek sau StovePipe Wells au o serie de cazare.
Idei fierbinți // Principalele drumuri din Valea morții sunt asfaltate, dar pentru a explora zonele de țară din spate veți avea nevoie de un 4WD cu autorizare ridicată. Împachetați gaz suplimentar, verificați anvelopa de rezervă și transportați -vă doar în caz. Serviciul Parcului Național vă sfătuiește să beți cel puțin 1 galon (4 litri) de apă pe persoană pe zi vara.
Mai multe informații // www.nps.gov/deva

Cercetări de călătorie rutieră

Ceea ce a fost mult mai satisfăcător a fost să verificăm unele dintre călătoriile rutiere pe care le -am făcut, cum ar fi coasta de vest a Maui, care este subliniată ca fiind similară cu viața sălbatică care a verificat călătoria de a conduce prin Chile. Ne -a plăcut o mulțime de călătorii pe care le -am făcut pe Autostrada 101 dintre San Francisco și Seattle, subliniate în călătoria „Țara Giganților: Pacificul de Nord -Vest”. Ne -am întrebat de ce nu am făcut niciodată o excursie rutieră pe ruta 66 („doar pentru lovituri: ruta 66”) și am luat o decizie atunci și acolo că vom lua acea unitate într -o zi.

Am simțit că intrările erau foarte bine scrise, chiar dacă le lipseau puțin detalii. De exemplu, Pacific Northwest Drive menționat mai sus menționat în special Seattle și orașul Forks și Ilwaco din Washington. Sare peste fiecare oraș de coastă din Oregon până când Port Orford, care se află pe coasta de sud Oregon, apoi pleacă în California. Dar dacă ar fi adăugat detalii despre fiecare loc frumos pentru a se opri, cartea ar fi prea grea pentru a ridica.

Iată o vedere în apropierea dezamăgirii Cape, care se află la doar câțiva kilometri de orașul Ilwaco subliniat în Pacific Northwest Drive. Veți vedea vizualizări nelimitate care scade maxilarul de genul acesta pe acest traseu.

Fiecare capitol se deschide cu o imagine de mare imagine despre unitate și o mică hartă a regiunii. Există o fotografie cu pagină completă, apoi câteva fotografii detaliate pentru a seta scena. Fotografiile au subtitrări, așa că nu vă lăsați să vă întrebați doar ce este arătat, ceea ce este frumos. Are direcții de conducere de bază. Pentru Seattle la San Francisco, spune Start: Seattle and Finish: San Francisco, dar include și detalii, cum ar fi conducerea în timpul iernii, fiind puțin înfricoșătoare (este, datorită ploii și ceaței), dar aveți avantajul că timpul de iarnă este balenă -Sunul de observare și menționează, de asemenea, vara fiind mai aglomerată cu turiștii (ceea ce este, de asemenea, absolut adevărat). Acesta sugerează un restaurant la care să mănânce în Astoria, Oregon, The Bowpicker, un trawler a transformat pește și chipsuri care se află în apropierea Muzeului Maritim al râului Columbia și merită cu siguranță să se oprească.

Există, de asemenea, un „sfat fierbinte” pentru a vă opri la San Frans, este topul pentru o „experiență de neon și juul”. După aceea, este o pagină cu „Mai multe ca acesta”, folosind scrieri mai scurte în trei călătorii care sunt similare într-un fel, cum ar fi Okanagan Valley din Columbia Britanică, Coasta de vânt din Oahu și Cape Ann din Massachusetts.

Comandați propria copie

Călătoriile apelează la o varietate de călători, de la cupluri romantice, până la călătoriile în familie pe care toată lumea le va aminti. Scrierile sunt scrise din competența cuiva care a preluat efectiv unitatea și vă ajută să știți Challenull

ava